ДПА

Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти

Лист МОН № 1/9-66 від 31.01.18 року

ДПА здобувачів початкової освіти здійснюється з метою внутрішнього моніторингу якості освіти у формі підсумкових контрольних робіт з двох предметів: української мови (передбачає оцінювання результатів навчання з української мови та читання) і математики. Для проведення ДПА в закладі освіти використовуються єдині завдання, які укладають вчителі закладу освіти, відповідно до затверджених Міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань і затверджує керівник закладу освіти.
ДПА з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків (одного із батьків) або їх законних представників.
У закладах загальної середньої освіти з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити ДПА з третього предмета: мови національної меншини. Рішення про проведення ДПА з мови національної меншини приймається педагогічною радою на підставі письмових звернень батьків (одного із батьків) або їх законних представників і затверджується наказом керівника закладу освіти.
Результати ДПА не враховуються при виставленні річних оцінок з предметів, з яких учень (вихованець) проходив атестацію; оцінки за ДПА виставляються в Класному журналі у колонку з написом "ДПА" без зазначення дати після колонки з написом "Річна" та у табелі навчальних досягнень.



2016-2017н.р.
Завдання для державної підсумкової атестації в 4 класі
Контрольна робота з математики
1 варіант
1.Розв’яжи задачу.
За три дні повітряна куля пролетіла 528 км, причому першого дня – 238 км, другого – у 2 рази менше, ніж першого, а третього дня – решту відстані. Скільки кілометрів пролетіла куля третього дня?
2.Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями.
86497 – (1456 ∙ 3 + 43258)
3.Порівняй  величини.
2     27    м 2 см 4 мм
4.Перетвори величини.
5 год = хв
5. Запиши число, яке дорівнює 5/6 від 120.
 6. Накресли прямокутник, площа якого 24 см2 , а довжина – 6 см.
7.Постав дужки так , щоб рівність була істинною

72000 : 800 : 5 +40 =2

Завдання для державної підсумкової атестації в 4 класі
Контрольна робота з математики
2 варіант
1.Розв’яжи задачу.
 Першого дня розвантажили 3 287 кг вантажу, другого – на 164 кг менше, ніж першого, а третього – решту. Скільки кілограмів вантажу розвантажили третього дня, якщо всього було 9 847 кг вантажу?
2.Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями.
97129 – (3508 + 399) ∙ 5
3.Порівняй величини.
2км95м  …  2950 м
4.Перетвори величини.
2 доби = …год
5. Запиши число, яке дорівнює 5/8 від 560.
6. Накресли прямокутник, площа якого 18  см2 , а довжина – 3 см.
7.Постав дужки так , щоб рівність була істинною
9600:60+40:5=40












Завдання для державної підсумкової атестації в 4 класі
Контрольна робота з української мови
1 варіант
1.Спиши текст, вставляючи пропущені букви та розкриваючи дужки.
За нашим с..лом ро(з,с)кинувся ш..рикий став. (З,с)хилились над ним дві молоденькі бері(з,с)ки.  Заглядають у воду і м..лують(ц,с)я своєю красою. Вітер ро(з,с)чісує їм з..лені коси. Минуло літо. Пі)кралася  таємнича осінь. (29 слів)
2. Визнач граматичну основу поданого речення.                                                                                  Сивий туман заплутався в кронах деревах.                                                                                         · А сивий туман                                                                                                                                        · Б туман заплутався                                                                                                                                · В в кронах дерев                                                                                                                                3. Словосполучення прикметників з іменниками за синіми озерами, темними ночами, з дикими звірами подані у формі                                                                                                                              · А давального  відмінка                                                                                                                         · Б знахідного відмінка                                                                                                                           · В орудного відмінка                                                                                                                                                                    4. Зазнач рядок, у якому записано лише числівники                                                                              · А вісім, сто, хвилина                                                                                                                             · Б перший, двадцять, двісті сім                                                                                                            · В доба, рік,п'ятеро                                                                                                                                5. Покажи стрілочками звукову модель кожного слова.                                                                  Бджола                - - о - о                                                                                                                     Дощ                     - о - -                                                                                                                    Яблуко                = о - - о – о
6. Побудуй і запиши питальне речення за змістом поданого розповідного.                                  На поверхні Сонця температура сягає шести тисяч градусів .
7.Склади текст-розповідь про улюблену пору пор


Завдання для державної підсумкової атестації в 4 класі
Контрольна робота з української мови
2 варіант
1.Спиши текст, вставляючи пропущені букви та розкриваючи дужки.
Над з..млею ро(з,с)котисто пролунав перший в..сняний грім.  З в..ликої чорної хмари полив густий до(шч, щ). Ва(ж,ш)кі краплі залопотіли по дахах. По з..млі біжать в..селі струмочки. Усе довкола вмиваєть(ц,с)я до(шч,щ)овою водою. (29 слів)
2.Визнач граматичну основу поданого речення                                                                            Пустотливий каштанчик вистрибнув із зеленої шкарлупи .                                                    · А пустотливий каштанчик                                                                                                           · Б каштанчик вистрибнув                                                                                                               · В із зеленої шкарлупи                                                                                                                 3. Словосполучення прикметників з іменниками біля густого лісу, навколо фруктового саду, у сірого вовка подані у формі                                                                                                  · А родового відмінка                                                                                                                       · Б давального відмінка                                                                                                                    · В місцевого відмінка                                                                                                                     4. Визнач рядок, у якому записано лише займенники.                                                                   · А я, ми, біля, в                                                                                                                                · Б він, ти, але ,за                                                                                                                               · В мені, тобі, нам, ви
5. Покажи стрілочками звукову модель кожного слова. 
Лящ                   = о – о - - о
Ялинка              - = о -
Дзвін                  = о - -        
   6. Побудуй і запиши питальне речення за змістом поданого розповідного.                                        Промінь Сонця досягає Землі за вісім хвилин.
7.Склади текст-розповідь про улюблену пору пору .







Завдання для державної підсумкової атестації в 4 класі
Контрольна робота з літературного читання
1 варіант
Прочитай текст мовчки.
Чаювання з маргаритками
      Був собі маленький чайничок для заварного чаю. На одному його боці був намальований маленький зелений листочок. І все. Більше ніяких прикрас не подарував йому художник. Але чайничок не сумував. Вірою і правдою служив господині будинку – заварював смачний і духмяний чай. Спочатку. А потім з'явилися в господині діти, онуки. Така велика сім'я стала! Маленький чайничок ніяк не міг на всіх запастися золотистим чаєм. І тоді старенька вимила чайничок , поставила на кухонну полицю і купила...
     Господиня купила новий чудовий великий заварний чайник. Він був яскраво-червоний, весь у золотих гілочках. А на одній гілочці сидів незвичайно яскравий і важливий, імовірно, заморський птах. Оселився новий чайник на полиці старовинного буфету. Там жив й інший посуд для чаю. Були тут красиві чашки з блюдцями, висока кришталева ваза для варення. І ще – аж прабабусина! – срібна сухарниця, прикрашена різними гілочками та квітами. Дуже скоро новий чайник з усіма познайомився і навіть заприятелював.
     А про старий маленький чайничок усі забули. Навіть господиня.
     Аж ось одного літнього дня хтось приніс у будинок квіти. Дуже ніжні маргаритки на коротеньких світло-зелених стеблинках. І захвилювалися всі в домі, і зашуміли: «Води!»
    – От лихо, немає підходящої вазочки для чарівних маргариток, – господиня розхвилювалася і тут побачила старий заварний чайничок. – Звісно, не буває вазочок з носиками. Але чайничок низенький, і колір білий підходить.
     Увечері вся сім'я зібралася за великим столом пити чай. На столі були вазочка з полуничним варенням і старовинна сухарниця з розсипчастим печивом. Стояв тут і заварний чайник із заморським птахом. А в центрі столу господиня поставила маленький чайничок з маргаритками.
     – Яка зухвалість! – забриніла вазочка.
    – Такий маленький, неошатний предмет,– суворо сказала сухарниця, – а вважає, що гідний квітів.
     Червоний заварний чайник нічого не сказав, тільки пихнув. Заморська птиця згорда глянула на чайничок і теж промовчала.
   Здивувався і засмутився маленький чайничок! Гірко стало йому так, що квіти в ньому... зів'яли. Так буває. Якщо тобі погано, обов'язково погано комусь поруч... Але чайник цього не знав. Він вирішив, що дуже поганий, квітам не може бути в ньому добре.
    Цілий рік маленький чайничок сумував на своїй полиці.
    За рік у будинок знову принесли маргаритки. Знову господиня поставила квіти в старий маленький чайничок. Маргаритки прикрасили стіл надзвичайно!
     Чайничок зрозумів: він необхідний цим маргариткам. Радість маленького чайничка росла, росла. Стала такою великою, що й маргариткам вистачило. І вони... не в'януть досі. Уже майже рік...
                                                    За Н. Абрамцевою

1 варіант
1. Визнач жанр прочитаного твору.
а) оповідання
б) казка
в) байка
2.Яку прикрасу   подарував художник маленькому чайничку ?
а) гілочку горобини
б) листочок
в) червоні маки
3. Встав необхідне слово .
І захвилювалися всі в домі, і зашуміли: «…………….
4. Пронумеруй послідовність дій, викладених у творі
 … велика сім'я
…. зів'ялі квіти
… маленький чайничок
… великий заварний чайник
… радість чайничка
5. Творче завдання

Напиши  чому зів'яли маргаритки (4-5 речень)


Завдання для державної підсумкової атестації в 4 класі
Контрольна робота з літературного читання
2 варіант
 Прочитай текст мовчки.
Поговорили
      Жила собі блакитна парасолька. Блакитна-блакитна. Навіть у найгіршу погоду вона здавалася яскравою й веселою. Та й не знала вона іншої погоди. Парасолька дуже любила свою роботу парасольки. Яким би сильним не був дощ, жодній крапельці не вдавалося впасти на господарку. Парасолька цього не допускала. Повернувшись додому, вона любила посушитися, погрітися біля батареї. А потім її закривали, ховали в шовковий чохол, і вона спала до наступного дощу.                                                                                          
          Одного разу, коли парасолька сушилася, до неї підійшла кішка. Вона довго дивилася на мокру парасольку, а потім сказала:
         – Дивний у тебе смак. Гуляти під дощем... Кожен знає, що немає нічого кращого за сонце.
     – Я не просто гуляю, – парасолька погойдувалася на своїх розчепірених* спицях. – Я проводжаю господиню. Я не боюся дощу. А ось це... Як ти сказала? Сонце, чи що? Хто це? Я його не знаю.  
     – Як?! – кішка широко розкрила зелені з жовтими цяточками очі. – Як?! Ти не знаєш сонця?
    Кішка мало не задихнулася.
      – Ні, – спокійно відповіла парасолька, – ніколи не зустрічалися.
      – Та ти що! – кішка витягнула шию, повела хвостом. Вона ледь із себе не вилізла. – Ти що! Ти куди дивишся, коли гуляєш?!
     – Ну... – анітрохи не соромлячись, заходилася пояснювати парасолька. – Іноді в небо дивлюся, іноді в калюжі своє відображення розглядаю.
    – От! – зраділа кішка. – От, от! Дивишся в небо. А в небі, блакитному- блакитному...
    – Стривай, – перебила її парасолька, – з чого ти взяла, що небо блакитне? Небо сіре. І оскільки кішка зовсім оніміла від розгубленості, продовжувала:
   – Ну, так. Сіре. Зовсім як ти.
   – Ти?.. – зашипіла кішка. – Що таке?!
  Вона аж закашлялася від обурення:
    – Що ти таке говориш?! Блакитне воно! Блакитне! Як ти…
   Обидва помовчали. Міркували про щось. Потім кішка зітхнула і спробувала почати спочатку.
   – Так от, – лагідно заговорила вона, – у небі живе сонце. Воно знаєш яке?! Воно... Воно таке... Воно... Ну... Світить!
   Кішка нахилила голову набік. Вона не була впевнена, що пояснила зрозуміло. Але, здається, помилилась. Парасолька все зрозуміла. Як могла.
    – Ясно, – кивнула вона, – тепер я все зрозуміла. Тільки ти говориш неправильно. Це називається не сонце, це називається ліхтар. А точніше, ліхтарі. Їх багато.
   Парасолька сказала це просто і впевнено. Тож кішка змогла тільки пошепки ойкнути і, задкуючи, піти. «Дивна вона,– подумала парасолька, – так усе переплутати...»
     А кішка сиділа на своєму килимку і намагалася хоч що-небудь зрозуміти. Можливо, і зрозуміла.  
                                                                                                                          За Н. Абрамцевою * Розчепірених– розіп’ятих, розставлених.

1. Визнач жанр прочитаного твору.
а) оповідання;
 б) казка;
 в) байка;
2. Що любила робити парасолька повернувшись додому ?
а) веселитися  ;
б) побавитися з дощиком ;
в) посушитися і  погрітися.
3. Встав необхідне слово .
Кожен знає, що немає нічого кращого за ………..   .
4. Пронумеруй послідовність дій, викладених у творі .
…. любила посушитися, погрітися ;
….. здавалася яскравою й веселою:
…  обидві помовчали
….. кішка сиділа і намагалася щось зрозуміти
…. підійшла кішка
5.Творче завдання
Як би ти пояснив парасольці, що таке сонце?     Запиши свої міркування (4–5 речень)


Немає коментарів:

Дописати коментар